DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Friday, May 6, 2011

Saya Mohon Maaf

Assalammualaikum wbt kawan2 tersayang,

Saya mohon maaf kerana lama sangat tak update blog. Ini kerana saya terlalu sibuk dengan tugasan harian. Tambahan lagi, saya telah melebarkan sayap ke perniagaan baru, membataskan diri saya utk menulis blog. Rasa rindu sangat nak update blog. Sejak menceburi bidang perniagaan CATALYST ni, jadual saya begitu padat. Tetapi, Alhamdulillah dengan sokongan suami tersayang semuanya dapat diatasi. Mujurlah kami bekerja sendiri, so masa dengan Faris mmg sentiasa ada untuknya.

Tidak lupa juga, kepada customer2, agen2 dan stokis2 di bawah saya. Saya sgt menghargai semuanya kerana mereka beri sokongan dan memberi sepenuh kepercayaan kepada saya. Terima kasih sekali lagi.

Ok la kawan2....InsyaAllah saya kan update blog saya dari masa ke semasa.

2 comments:

  1. assalamualaikum..

    kalau makan VCO ni ade efek sampingan tak?

    adakah makan VCO akan mybbkan tindak balas?
    contohnye, kulit muka b+ jerawat?

    ada pantang larang tak kalau makan VCO?
    contohnye, tak boleh makan seafood ke.. mkanan berkolestrol ker??


    saya ingin tahu lebih lanjut..

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam sweet, maaf ak lmbt bukak email..tgk ader comment...sori sgt....makan vco ni tak der kesan smpingan dik, vco akan bertindak balas dgn hormon badan, vco akan stabilkan hormon kite selain menyingkirkan toksin dalam badan...aper yg penting "kena byk minum air masak", vco mungkin akan mengeluarkan jerawat yg dinamakan healing process, tp mengikut badan individu. tetapi klu kite minum air yg byk insyaAllah healing process tu akan cepat..dan jerawat akan makin pulih...

    tiada pantang larang makan vco....cuma kena byk2 minum air suam, dan klu boleh kurangkan minumam ais...

    ReplyDelete