DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Thursday, April 15, 2010

Hati Tersentuh

pagi yg sgt sedih dan tersentuh nyer hati ini bile dapat surat dari hubby yang tersayang. Actually, selama kami mendirikan rumah tangga (2 thn 4 bulan) blom pernah la lagi aku dapat warkah dari insan yang bergelar suami, masa bercinta dulu2 pun tak pernah dapat sekeping kad besday or aper2 surat dari hubby, coz hubby aku ni jenis yang terus-terang, paling tidak pun email la, itu pun tak der la email jenis yang berbunga2 ni...

Tapi, alangkah terkejut nya aku dapat surat dari hubby siap pakai pos ke umah lagi..citernyer begini, pagi tadi aku nak iron seluar hubby, nak dijadikan citer aku ternampak la sepcuk surat berenvelop kaler putih, terkejut gak ader stamp bercop seremban, terpk jugak saper la yg bg surat ni, skali bukak2 jek surat tu dan baca, perlahan-lahan air mata membasahi pipi, rupanya hubby yg bg surat tu, surat tu hubby tulis masa dier sedang berkursus di PD, surat tu berbunyi begini (upload jek la ek)...

Actually semalam ader salah faham sket ngn hubby, maklum lah rumah tangga mesti ader salah faham, tp dah ok coz aku tak suak pjg2 kan citer...tak suka benda kecik2 dimeleretkan....

No comments:

Post a Comment