DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Monday, April 19, 2010

Skin Care Ohhh Skin Care


Rase rindu sgt ngn wajah ku 6 bulan yang lepas...huhuhu...rase sedey sgt ngn wajah ku, jerawat bermaharajalela...bintik2 merah berleluasa sehingga tak dapat dikawal............

Dalam masa 6 bulan ni, aku pakai skin care Mary Kay, mula2 nak try product ni aku rase mcm takut jugak..takut tak serasi lama jugak lah nak decide pakai MK ni, sebelum pakai Mk aku pakai syahirah jek, ok la muka, tak der la jerawat byk mcm skang ni, tp aku pakai Make up Mary Kay dah nak masuk 2 thn, mmg tak dinafikan Make up MK ni mmg bagus la...

Ape yg nak dikongsikan kat sini, bukan nak blame mana2 product, actually ikut keserasian muka jugak, cuma nak share ngn kawan2 suma yang aku dah pakai MK ni dah masuk 6 bulan. Mula2 pakai tu aku pakai set F2 Botanical, 2 minggu pakai tu rase mcm Alhamdulillah, nmpak ketara kecerahan kulit, then bile pakai dlm 2 bulan, jerawat mula naik sket2 tp besar2, lepas tu tukar cleanser Mk pakai F3, rase mcm tak sesuai then tukar pulak ngn F1 smpai abis jugak pakai masuk bulan ke-5 jerawat sentiasa jek ader,......sedey betol, pastu jumpe BC aku kak wani, then dier suggest kat aku pakai Time wise, so skang ni aku masih lagi pakai MK, tak putus asa, nk tukar product lain syg, coz mahal kan..so pakai jugak la......

ni pic2 wajah2 ku
before guna Mary Kay

2 bulan selepas guna Mary Kay

4 bulan selepas guna Mary Kay

muka aku skang :(, byk kan jerawat

No comments:

Post a Comment