DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Sunday, May 2, 2010

Beli Barang Utk Birthday Party Faris

Semalam seharian keluar mencari barang2 gift, toys utk celebration besday faris hari ahad ni 9/5...mmg letih sgt2, hubby tak ikut sekali coz dier p ride naik Bukit Tinggi dengan rider2 yang lain, hai..nak dijadikan citer masa hubby terjatuhkan kunci kenderaan nya itu dallam lubang tandas..heeeeeeeee masa tu dier dekat Petronas Ulu Yam..dier call aku soh anta kunci spare kat dier, paham2 jek la aku ni dah la lama tak drving, pastu klu bab2 jalan yg aku tak tau ni mmg aku takut sket nak bawak keta, takut sesat. Pastu mintak tolong Ayah mertua ku itu anta kan, so aku pun gerak skali ngn ayah & mak & faris. Then after bg kunci kat hubby, kitorang pun p lah Chow Kit cari barang2 keperluan utk party faris nnti. Faris pulak tido haihhh, terpaksa la aku dukung dia kemana saja aku p...punya la sakit bahu ni dukung dia.....smpai kul 2.30 kami pun balik... ni antara barang2 yg aku soping....

No comments:

Post a Comment