DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Tuesday, May 18, 2010

Mary Kay & Dalacin - T

Alahai....MK...MK, aku kesian pulak ngn kak Zaiwani ni, BC MK yang paling aku sayang. Kak Wani ni mmg BC yang sangat caring & baik pulak tu, sangat mengambil berat ttg customer. Aku ingat nak stop pakai MK ni, dah stop pun, pi try product lain, tp Kak wani ni bg semangat kat aku...then dier soh aku tukar cleanser TW, so mlm tadi dier anta kt umah aku cleanser tw yg lain, then dier amikbalik cleanser lama tu. Hhuhuhu, sgt bersabar kak wani dapat customer cam saya ni. Memang dah putus asa dah pakai MK ni, tp tak tau la..ini percubaan kali terakhir laa, klu tak berjaya jugak..huhuhh...aku akan kembali ke product lama ku iaitu Syahirahhhh...


Pastu aku nak kongsi 1 product ni, nama dier "Dalacin-T

Mmg bagus sgt utk kulit yang bermasalah, berjerawat cam aku ni, dulu masa aku muda-mudi, mmg aku pakai benda ni klu muka naik jerawat, tp pasal lama sgt dah aku tak guna coz masa aku pregnant kat faris smpai la aku bersalin, muka aku bersih tak der jerawat, maybe hormon pregnant tu..hehehe...
so saper2 nak cuba bleh beli benda ni kat farmasi. ckp jek nak Dalacin-T. Mmg bagus la coz ni dari doktor sendiri...pakai kat tempat yg naik jerawat jek..InsyaAllah berkesan

No comments:

Post a Comment