DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Friday, May 7, 2010

Mary Kay lagi...

Seronoknye dapat Lip Gloss Mary Kay Pink Diamond, beli dr. BC aku yg paling ku sayang, yang paling penyabar iaitu Kak Zaiwani Wahab (tq kak kerana byk bersabar ngn customer cam saya ni), akk tu siap anta kan ke umah aku lagi...kesian dier dah lewat2 pun anta jugak....aku dapat tukar mask aku tu, actually mask F2 tu dah lama sgt aku beli bulan 10 tahun lepas, klu nk tukar actually dah expired dah, tp kak zaiwani ni dapat jugak tukar kan mask tu kepada mask F2, just tmbah RM 35.00..Alhamdulillah.....

Skang ni aku pakai cleanser Time Wise, nmpak mcm ader perubahan sket, tp tak berani nak konfiden awal2 coz parut jerawat ni masih ader lagi, tp ader la perubahan sket.....rege Time Wise Cleanser ni RM 105.00, cleanser yang paling mahal pernah aku pakai...huhuhuh, tp tak per la nk bg muka cantik utk hubby tersayang, apa lah salahnya melaburkan duit sket, tak rugi pun....kang muka selebet, hubby tgk muka orang lain suma licin2, tgk muka wife alamakkkk mcm aper ntah, so kena la cantik2 depan suami......

So, skang ni aku pakai Cleanser Time Wise, Mask F1, Moisturzer F2....ingat next month nk beli Serum plak..Kak Wani ni mmg bes, coz die rBC yang paling penyabar, selalu bg kata semangat supaya aku tak mudah putus asa ngn MK ni...:D

Klu barang2 make up MK ni mmg the bes la pada aku, Lip Gloss ni mmg bes, rase mcm sayang nak pakai....:D

No comments:

Post a Comment