DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Monday, May 24, 2010

Rahsia Dikongsi Bersama....Cewahhhh

Sejak muka ku ini diserang oleh bahan chemical "Hydrokuinone" tu yg puncanya datang dari local product Nuriz, rase mcm serik nak cuba2 product yang ntah aper2 ntah. Rase mcm dah insaf, moralnya klu muka tu dah ok & sesuai ngn sesuatu product then kononnya nak bagi licin dan gebus mulus cam celebrity tu tak yah la nak tukar2 product, kang nak lawa sgt muka bersawang, klu sawang jek tak per, ni muka dah pedas terbakar dah jadi cam cili kering + cili padi...huhuhu...serik dibuat nyer....

Ok, nak kongsi ngn kawan2 suma 1 product ni, hmmm pada aku mmg la tersangat bagus utk kulit aku yg bermasalah ngn jerawat la, parut la, segala macam laa kat muka ni,hehehe...nk kongsi ngn kawan2 suma 1 product ni...hmm actually dier ader 3 jenis, tp tergolong dalam 1 nama laa, nama nya adalah :

NATOPHEROL DERMAL - E
(keluaran ABBOT LABARATORIES (M) SDN. BHD.

Actually masa muka aku bersawang dan pedih2 dek penangan chemical dalam Nuriz Skin Care tu, aku dapatkan nasihat dari Doktor, then Doktor soh aku cari benda ni kat farmasi, aku pun p la farmasi then beli la benda capsule ni "NATOPHEROL DERMAL - E FOR SKIN HEALING" then aku pakai 4 ari jek, 1 ari 2 kali pakai, Alhamdulillah, syukur hasilnya sangat teruja tgk kulit muka aku yang semakin pulih, segala kesan2 merah, pedih suma beransur pulih..then aku pakai lagi sampai ari ke-5, kulit aku terasa sihat dan baik sepenuhnya, yang best tu parut dan jerawat semakin ilang.....sungguh teruja ngn product ni, harga dier klu 10 capsule dalam RM 30.80. Mmg agak mahal, 1 capsule RM 3.08, klu 2 kali pakai 1 ari lebih kurang RM 6.16 sehari...huhuh...tp tak per utk pulih kan balik kulit kite ni, tak per laa.....

Dalam masa 5 hari tu aku tak pakai aper2 cleanser ke, 1 aper pun tak pakai, just pakai Vit-E tu jek.....mmg sangat bagus utk kulit2 yang bermasalah. Ini dier product yang aku katakan itu.

Skang aku dah jatuh cinta ngn product ini, pada aku tak la mahal sgt dari beli product beratusan tp tak datang kan hasil. Ini mmg rekemen by doctor aku sendiri.

No comments:

Post a Comment