DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Wednesday, May 12, 2010

Ketensionan & Kegeraman Melanda...

Arggggggggghhhhh benci..benci..benci......Astargfirullah Al-Azim...Isgtifar byk2 ye Pn. Hani...huhuhuhuh..geram ngn muka aku ni...padan la ngn muka aku kerana pecaya sgt..amik ko...muka dah jadi cam jalan tar..huhuuhhu....

Gara-gara pakai M--Y K-Y...muka ku ni dah jadi cam aper ntah....hubby dah bising2..marah....suruh stop, tp aku degil pakai jugak lagi dengan harapan maybe ni perubahan biasa la dier nak kuarkan suma kotoran..tp klu dah parut tu dah mcm aper ntah..tak suka laaa....nak make up pakai bedak pun sakit...coz cukup la dulu setahun aku sengsaran kerana jerawat.....last2 aku pakai limau nipis...Alhamdulillah kurang sket...then terus pakai Le Rose....tp skang ni ader lagi ke Le Rose...huhuhuh...

Tak per la skang ni aku nekad nk stop product tu....aku kena bincang ngn BC aku......mana tau leh dapat refund...50% pun jadik laaa.....tak pun gantikan ngn product make up ker...coz klu bab2 brg make up...MK mmg bagus....aku suka...cuma skin care jek.....problem utk kulit aku...

Kak Wani, hani mintak maaf la yer tak dapat nak teruskan perjuangan ini, bukan mengalah, tp risau takut muka ni dah jadi cam planet aper ntah.....

No comments:

Post a Comment