DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Thursday, May 6, 2010

Check Up Day


Pg tadi bawak faris check up kat Hospital Pedriatrik kat KL, hubby just anta aku ngn faris kat sana, hubby tak tunggu skali coz dier byk keje, ader meeting dan sebagainya, so aku ngn faris jek laa p jumpe doktor, biasa la hospital kerajaan, appointment kul 10.30 pg, tp dah aku dah kuar kul 9 pagi, bukan aper nak amik no awal, kang lambat kul 1 pun lom tentu boleh abis... so amik no awal sket, kul 10.30 jek nama faris dah dipanggil..kejap pulak....doktor pun cek 5 minit tak sampai...Alhamdulillah faris semakin baik....:D suka dengar testis dier ok....sihat.....

aku call hubby cakap dah abis, dier baru nak meeting...so klu tunggu dier rase nyer kul 1 baru amik kitaorang...pastu aku pun melayan la faris..bawak faris main play ground kat hospital tu...
pastu dah kul 11 aku call ayah mintak dier amik kan, then ayah ngn mak pun sampai amik kami berdua....balik terus............

No comments:

Post a Comment