DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Friday, May 14, 2010

Dr. Jart BB Cream

Hi.....BB Cream dah smpai.........aku beli kat kedai online ni http://littlemakeupbox-eng.blogspot.com/...aku berurusan ngn tuan kedai ni pakai email jek, aku nk terangkan keadaan muka aku ni susah sgt, last2 aku send jek pic muka aku yg teruk berjerawat ni kat email dier...pasal byk sgt jenawa BB cream ni..mcm2....kemudian dier cadangkan aku pakai Dr. Jart BB Cream ni.....bukan aper aku beli benda ni nak tutup jerawat dan parut yg terlalu byk ni..bosan betol jerawat ni..nak jumpe orang pun malu....tensen, hmmm aku nak rekemen kat kawan2 pun aku tak leh nak rekemen lagi la pasal aku baru nak pakai....tunggu la dalam 1 bulan ke...klu benda ni betol2 bagus aku rekemen....rege BB cream ni Rm 75.00


yang mask tu dier bg free jek....nak soh aku try.....nnti la try...

No comments:

Post a Comment