DC Johor & Negeri Sembilan

DC Johor & Negeri Sembilan

IKLAN NUFFNANG

Tuesday, May 18, 2010

Menggelupas Gara2 Nuriz Skin Care

Ahad lepas aku pi Subang Parade & Carrefour Subang...saje jenjalan coz hubby ader meeting kat Subang. Lagi pun aku ader buat temujanji ngn orang yg jual buggy online..Zalizah namanya, pastu aku pi la kat 1 stall ni dier ader jual product Nuriz..kawan hubby aku yg rekemen kan...


Nuriz Skin Care ni aku just beli la toner ngn sabun fruity tu...khas utk kulit berjerawat cam aku, then balik umah aku basuh muka ngn air beras, then baru pakai Nuriz ni, mmg rase cam pedih jek muka pakai Nuriz ni, toner dier fuhhhh, mmg lapedih jerawat aku...sakit giler, then 2 ari aku pakai Nuriz ni, abis muka aku menggelupas...rase cam tertarik2 jek pakai.....huhuhu...langsung aku tak apakai dah, pasal sakit betul muka aku...rase mcm kena cili kering tu..huhuhu..pedih, pedas semacam....serik dah nak pakai Nuriz ni....huarggggggghhhh

No comments:

Post a Comment